torsdag den 22. september 2011

Party Birds maleri til Børn Unge & Sorg

Jeg har for 14 dage siden doneret dette maleri til Børn Unge & Sorg. Jeg har gennem det sidste stykke tid ofte siddet i deres venteværelse, og der er super flot og rart og akitektonisk smart. Og jeg følte at der manglede noget der var lidt gladere i udsmykningen. Jeg håbede at jeg kunne gøre en forskel og spurgte om de var interesserede i at jeg donerede et maleri til dem. Jeg lod mig inspirere af stemningen og den helt enestående omsorg der gives hos Børn Unge & Sorg og jeg lod farverne og elementerne i rummet påvirke motivet, som jeg skitsede op på et stykke papir mens jeg sad i deres bløde cyanblå sofa. Derhjemme malede jeg maleriet, som er et værk i temaet Happy Birds. Børn Unge Sorg har taget i mod maleriet og er rigtig glade for det :-) De har sat foto af det ind på deres face-book side, hvor der er kommet super mange dejlige kommentarer og likes :-) Jeg blir så glad når jeg kan gøre en forskel :-) her er linket:

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=275431029153368&set=pu.181137468582725&type=1&theater

Ingen kommentarer:

Send en kommentar