tirsdag den 16. august 2011

Formålet med min blog

Kære alle læsere.
Formålet med denne blog er overordnet tre ting:

      1)Jeg VIL gøre en forskel så færre kvinder bliver alvorligt syge af brystkræft - i form af INFORMATION til de unge kvinder - Mange flere kvinder skal blive klar over symptomerne for brystkræft og tilbagefald så de kan hjælpe sig selv og deres veninder, deres moster, søster, mor, og alle andre skønne kvinder. De skal nemlig ikke opleve alle de væmmelige behandlinger jeg har gennemgået.

Jeg blev ikke hjulpet – og hvis jeg var blevet hørt som 34 årig – og var blevet opereret dengang havde min situation nu her 10 år efter været en HEL anden.

2)Jeg VIL gøre en forskel - også for de der er ramt af kræft Jeg får ofte at vide at jeg er sej, og at det er fantastisk at jeg har det livsmod og livsglæde som jeg har. Og det er jeg bare glad for at jeg har. Jeg har altid kunnet se efter muligheder uanset hvordan rammerne har set ud. Det vil jeg gerne hjælpe andre til også at kunne. Så bloggen her vil også komme til at indeholde inspiration til at LEVE LIVET :-) 

     3)Jeg VIL gøre en forskel  - også økonomisk– så jeg vil donere 15% fra min webshop til støt brysterne – hele året rundt – ikke kun i oktober.  De penge skal bruges til forskning, så flere og flere brystkræftpatienter kan blive raske. I shoppen kan alle købe mine dansk designede produkter, kunstkort samt lækre unika kunstprodukter til at pryde deres hjem, dem selv og bruge som gaver – som de kan give med god smag i munden fordi de er med til at gøre en forskel. Og fordi produkterne alle er produceret af happy people – med godt arbejdsmiljø, samt med fokus på genbrug og økologi.


3 kommentarer:

  1. Tak for din kommetar på min blog. Hvor et det en dejlig blog du har med et fantastisk budskab. Hvor er det stort af dig at gøre en forskel, i din svære situation. Håber det bedste for dig og din familie i livet fremover. Og så glæder jeg mig til at se den skulptur du får lavet ud af dit nyindkøbte aluminium. Venlig hilsen Heidi ann

    SvarSlet
  2. Faldt lige ind over dørtrinnet her. Det er stærke sager. Du har en energi, som skvulper ud over skærmen. Jeg vil gerne følge dig.

    SvarSlet
  3. Tillykke med den den fine nye blog med de gode formål. Jeg glæder mig til at læse dine indlæg.

    Har du tilmeldt dig min blog på bloglovin eller på friendconector? Ved ikke helt hvad der er bedst.

    SvarSlet