lørdag den 10. september 2011

Jeg vil gøre en forskel for kvinder i forhold til brystkræft - vil du hjælpe mig?

 
     
Kære alle læsere.

      1)Jeg VIL gøre en forskel så færre kvinder bliver alvorligt syge af brystkræft - De skal nemlig ikke opleve alle de væmmelige behandlinger jeg har gennemgået.  Hvis jeg var blevet hørt som 34 årig – og var blevet opereret dengang havde min situation nu her 10 år efter været en HEL anden.

    2)Jeg VIL gøre en forskel - også for de der er ramt af kræft Jeg får ofte at vide at jeg har sjældent meget livsmod, livsvilje og livsglæde. Det vil jeg gerne øse ud af og gøre en forskel for andre. Så bloggen vil også indeholde inspiration til at LEVE LIVET :-) 

     3)Jeg VIL gøre en forskel  - også økonomisk– så jeg vil donere 15% fra min webshop til kampen mod brystkræft. Webshoppen er comming up og så får I selvfølgelig besked.
 
      4) VIL du gøre en forskel? Jeg har brug for din hjælp til at komme ud til alle kvinder i det ganske danske land. Du kan hjælpe. Del info om bloggen på facebook og andre steder. Meld dig som fast læser og skriv gerne kommentarer på mine indlæg.
 
      Og husk nu:
Ha nu en rigtig dejlig dag i dag.
Gør noget dejligt for dig selv.
Gør noget dejligt for en anden.
Det glæder altsammen.
Alle venligst Suzanne

1 kommentar:

  1. Jeg svarede lige på din mail, men den røg retur, så du får det på bloggen: Kunstkort… hvad er det ?

    Er det til folk og fæ, som vil købe et smukt kort enten til dem selv eller andre, vil de nok vælge det blå kort.

    Men skal kortene sælges i forbindelse med et event eller som støtte, kan du roligt vælge det røde.

    Jeg elsker begge 2.

    SvarSlet