torsdag den 1. september 2011

Jeg passer på dig - og Kunstgaver når bloggen når 2000 sidevisninger




Kære Læser

Jeg er så glad :-)  på kun 2½ uge har bloggen opnået 1200 sidevisninger. Jeg er helt fuldstændig overvældet. Jeg vil rigtig gerne at mange flere af jer der læser bloggen også melder jer som faste læsere ved at trykke ude i højre side og følge instruktionen. Jeg ved at flere har haft problemer med det og jeg håber I finder ud af det :-)  En måde er at melde sig inde på bloglovin eller via google friends connect.

Når bloggen når 2000 sidevisninger vil jeg trække lod mellem de faste læsere på bloggen og forære  nogle af mine skønne kunst kort væk. De heldige får direkte besked.

Kunstkortet kan ses herunder: Det er i temaet der hedder: "Jeg passer på dig".  Og det er jo det jeg gerne vil have at vi skal. Vi skal passe på hinanden. Kunstkortene er print efter malerier, som jeg malede i 2010 til udstillingen "Chicks in Town" i Cobra rummet ved Sophienholm.

Hjælp mig at gøre en forskel, vær søde at meld jer som faste læsere og del bloggen med dem du kender. Så kan du og alle de af dine venner der også melder sig som faste læsere også få chancen for at være en af de heldige vindere.

Mange tak.

1 kommentar:

  1. Jeg har sat dig på min blogg roll, så jeg håber/ved, at flere får øje på dig.

    Hvis man har problemer med at tilmelde sig som fast læser via feltet ude i siden, så hjælper det nogle gange bare at klikke på >FAST LÆSER< øverst oppe på dit site ved siden af søgefeltet/forstørrelsesglasset.
    De er meget meget smukke dine kort !! Sådan et gad jeg godt vinde.

    SvarSlet