søndag den 28. august 2011

En udfordring ... En elefant ......Flere udfordringer... Flere elefanter ...

Kære Læser, Efter at jeg og mit store elefantmaleri havde været i aftenshovet fik jeg flere henvendelser fra mennesker, der havde brug for hjælp til at komme igennem en udfordring de stod overfor. De ville gerne have deres eget elefantmaleri, som de bad mig skabe. Det var en meget stor glæde at kunne gøre en forskel :-) Her er 3 eksempler på henvendelser jeg fik.

1. En mang havde fået besked fra sin læge at nu skulle han tabe sig. Han vidste fra tidligere at det var meget svært. Han kontaktede mig og ville gerne have et elefantmaleri for han var sikker på at ved at kunne stille sig foran maleriet og betragte udfordringen med vægttabet "bid for bid" kunne han komme igennem.

2. En kvinde kontaktede mig fordi hendes mand lige havde fået konstateret kræft og skulle igennem operation og behandlinger. De havde set elefantmaleriet og ville bruge det på samme måde som jeg havde gjort, og på den måde komme igennem alle behandlingerne "Bid for Bid".

3. En afdelingschef stod med en afdeling, der skulle genem en større arbejdsrelateret udfordring. Han mente at det ville være en hjælp hvis hver enkelt medarbejder havde et print af elefant maleriet på kontoret. Hver medarbejder skulle gøre en indsats og dermed yde sin "bid" og sammen ville teamet/afdelingen  "bid for bid" kunne læare hele udfordringen.

Her er foto af 2 af elefantmalerierne. Hvis I kender nogen der skal gennem en udfordring er I meget velkomne til at henvise til disse elefanter. Det vil glæde mig at de kommer til at hjælpe endnu flere. Og ønsker nogen sit eget elefantmaleri finder vi også ud af det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar